Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз


Поделиться

Форма входу


Корисні посилання






Пошук

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2017 » Листопад » 2 » Впровадження STEM-освіти
13:00
Впровадження STEM-освіти

Одним з актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничо-математичного, гуманітарного профілів освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання, який сприяє популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді, підвищенню поінформованості про можливості їх кар’єри в інженерно-технічній сфері, формуванню стійкої мотивації у вивченні дисциплін, на яких ґрунтується STEM-освіта.

Акронім STEM (від англ.Science – природничі науки, Technology – технології, Engineering – інженерія, проектування, дизайн, Mathematics – математика) визначає характерні риси відповідної дидактики, сутність якої виявляється у поєднанні міждисциплінарних практик орієнтованих підходів до вивчення природничо-математичних дисциплін. Водночас, у STEM активно включається сукупність творчих, мистецьких дисциплін, що об’єднані загальним терміном Arts (позначення відповідного підходу – STEM and Arts). Актуальними напрямами STEM and Arts є промисловий дизайн, архітектура, індустріальна естетика

Логічним впровадженням навчальної діяльності учнів на уроках є позаурочна виховна робота, яка менш регламентована в часі і дає можливість для творчих проектів. Тому доцільним є використання елементів STEM-освіти у гуртковій роботі шляхом залучення дітей до проектно-дослідницької діяльності. В нашому закладі також розпочалась робота щодо впровадження STEM-освіти. Вихованці гуртка «Художня комп’ютерна анімація» приєдналися до проекту Plastic processing, над яким працюють учні 6-В класу Черкаської гімназії №9 ім. О.М.Луценка.

Проект «Plastic processing» дуже важливий для міста, майбутнього наших дітей, формування свідомості маленьких успішних українців. Під час роботи над проектом діти повинні зрозуміти (а головне вміти застосовувати знання для життя), наскільки важлива вторинна переробка пластику. Адже так важливо знати, що можна ще зробити з тим пластмасовим виробом (пляшкою, коробкою, кришкою, виробом, упаковкою). Це може бути новою іграшкою, будівельним матеріалом, господарськими дрібничками, протезом для людини.

10 жовтня на базі Комунального закладу «Черкаський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді Черкаської обласної ради» була проведена спільна міні-НЕконфереція учнів 6-В класу Черкаської гімназії №9 ім. О.М.Луценка та вихованців гуртка «Художня комп’ютерна анімація»  нашого закладу, на якій діти плідно попрацювали, обгрунтували мету проекту, були вражені від речей, які виготовляє з переробленого пластику Ліда Криштоп та побудували плани на майбутнє, яке починається вже сьогодні.

Переглядів: 23 | Додав: ADMIN | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]